2009. február 5., csütörtök

Ugráló, Villogó Kép Filmnézés Közben Ubuntu 8.10-en

Nemrég telepítettem az Ubuntu 8.10-et és miután engedéjeztem az Ati meghajtómat amit Zárt meghajtóként ismert fel már csak a Compiz Fusion maradt hátra, hogy beállítsam magamnak az Én izlésemnem megfelelően, de miközben filmet néztem zavaróan Ugrált a kép.Ezután segítséget kértem a linuxempire.hu-fórumozó csapatától ahol Soma-sk8 rámutatott a hiba okára:
,,Ez a "canvas" (vászon) effektus miatt van. Erősebb hardveren (ami ugye nem mobile) ott szinte észrevehetetlen.
A lényege az egésznek, hogy erre a vászonra húzza fel a filmet, s mivel ez egy dinamikus cucc, kénytelen kiszámolni, újra és újra a keretett, amibe újra és újra be kell illesztenie a filmet s ettől van a villodzás.
A többi elemen azért nem láthatod ezt, mert azoknak a tartalma statikus, azaz addig nem változnak, amig te nem csinálsz velük valamit (görgetés, másolás, frissítés, stb.), valamint az "adatszélességük" is kisebb mint egy filmé. "
A megoldása nagyon egyszerű
:

Nomj egy Alt+F2 -t és írd be: gstreamer-properties
Menj a Videó fülre, és az
Alapértelmezett kimenetet állítsd át X ablakkezelő rendszer (Xv nélkül) -re
Ha lenyomod a Teszt gombot már látod is a változást.

Ha VLC-t használsz:
Indítsd el a VLC-t
Eszközök menü -> Beállítások -> Videó -> Kimenetet állítsd át X11 videókimenetre -> Mentés

További infót ITT találálsz (Angol):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése